Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
tivimate i teleelevidenie
(07-03-2022, 05:25 PM)Maciej_27 napisał(a): Witam, kończy mi się roczna subskrybcja za tivimate, chciałbym zakończyć subskrybcje i zakupić na stałe jak to teraz zrobić
Chyba przy odnawianiu będziesz mógł wybrać pakiet jaki cię interesuje?
Odpowiedz
REKLAMA:



W zagranicznych internetach piszą, aby być dobrze rozważyć ewentualny wybór licencji lifetime, po tej nagłej "przeprowadzce" z Białorusi do Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Przy aktualnej sytuacji polityczno/wojenno/sankcyjnej cholera wie co/kogo za chwilę zablokuje Google [Obrazek: g075.gif]

Ja przy kilku swoich subskrypcjach TiviMate, na spokojnie pozostaję przy opcjach rocznych, w razie czego mniejsza strata.
Odpowiedz
Potwierdzam po skończonej subskrybcji w aplikacji tivimate wyskoczyły opcje zakupu, na stałe i na rok

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
Co może być przyczyną nie działającej telewizji w tivimate i televizo? Cały czas kręci się bufor. Dosłownie na sekundę włączy się materiał i potem cały czas kreci Lista na bank działa. Do tej pory wszystko było ok. Mój sprzęt to chromecast. Sprawa wygląda tak samo jak wrzucę MACA z wątku Nixs.
Odpowiedz
(09-03-2022, 06:07 PM)zborus napisał(a): Co może być

Ustawienia => System => Pamięć => Zwalniam miejsce na dane => Wyczyść pamięć podręczną => System => Uruchom ponownie
Odpowiedz
Próbowałem..Sad nie działa
Odpowiedz
REKLAMA:



(09-03-2022, 06:39 PM)zborus napisał(a): nie działa

Ku "pokrzepieniu" u mnie na Chromecast 4, TiviMate Premium 4.2.0 wszystkie listy, MAC-i oraz inne dziadostwo bez najmniejszych...być może czeka Cię ponowna na czysto reinstalacja wspomnianej aplikacji, bo sprzęt nie jest na pewno "winowajcą".
Odpowiedz
Chodzi mi po głowie mój ISP. Jest możliwe żeby coś poblokował?
Odpowiedz
(09-03-2022, 06:47 PM)zborus napisał(a): Chodzi mi po głowie mój ISP. Jest możliwe żeby coś poblokował?

Pewnie jest, chociaż mało prawdopodobne, najprościej sprawdzisz łącząc na chwilę urządzenie z punktem dostępowym via smartfon i jego siecią danych mobilnych.
Odpowiedz
samo się naprawiło. Pewnie jakieś chwilowe problemy z łączem.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości